Cultuur kan niet zonder slimme marketing

Cultuur kan niet zonder slimme marketing

Donderdag 23 mei organiseert Cultuurfonds Almere, vanaf 19.30 uur, een avond vol informatie over marketing in de culturele sector. Dit doen zij onder de naam; Culturele Zaken – Marketing. Tijdens deze avond kunnen bezoekers gratis deelnemen aan verschillende workshops over het toepassen van marketing. Daarnaast vertelt onder andere Jordy den Haan over de marketing rondom Museumnacht, het event dat vorig jaar helemaal uitverkocht. Culturele Zaken vindt plaats in De Glasbak,  Lierstraat 21, Almere Muziekwijk. Kaarten voor deze avond zijn gratis te verkrijgen via: https://czmarketing.eventbrite.nl.

Workshops

Over heel 2019 kunnen bezoekers kennis opdoen over cultuur en ondernemerschap. Dit gebeurt in de vorm van workshops en ervaringen van ondernemers, medewerkers en liefhebbers binnen en buiten de branche.

De editie van donderdag 23 mei staat in het teken van marketing. Deelnemers leren dan hoe je een creatief product vermarkt middels marketing. Dit leren zij onder andere door de ervaringen van anderen uit dezelfde of andere branche. Ook wordt er meteen aan de slag gegaan met het onderwerp en gaat de deelnemers naar huis met een bak vol nieuwe informatie.

Voor de zomer van 2019 vindt er nog één editie van Culturele Zaken plaats. Tijdens de editie van 20 juni, leren bezoekers hoe ze een goede pitch kunnen houden en waar een goede pitch aan voldoet. Dit leren zij van een échte pitcher. Wie dat is wordt later bekend gemaakt!

Over Culturele Zaken
Terwijl Almere groeit, groeit de culturele sector mee. Dit komt omdat Almeerders steeds ondernemender worden binnen de culturele sector. Daarom organiseert Cultuurfonds Almere avonden waar culturele ondernemers terecht kunnen met alle vragen die zij hebben. De workshops vinden plaats in De Glasbak, dit is een theater en cultureel centrum in Muziekwijk.

 

Over Cultuurfonds Almere
Cultuurfonds Almere wil een creatief en rijk cultureel leven aanwakkeren, want zij zijn ervan overtuigd dat een bruisend cultureel aanbod onze stad verrijkt. Als snelle en wendbare organisatie helpen zee Almeerse culturele sector sterker te worden en moedigen zij deze aan om (meer) samen te werken met collega-cultuurmakers en andere sectoren. Zij delen als partner graag kennis, het netwerk en expertise. Daarnaast vinden zij investeren in ondernemerschap, innovatie, talent en creativiteit een must.

Berichten (0)

Comments are closed here.